برگزاری ادامه کارگاههای مشتریمداری در دانشگاه علوم پزشکی تهران
بارش و تبادل افکار در کارگاه عملی «مشتریمداری»
دومین جلسه کارگاه آموزشی و حضوری مشتریمداری بهصورت کارگاهی و عملی در دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت گروه آموزش ضمن خدمت مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی معاونت توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه برگزار شد.
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع، دومین جلسه کارگاه مشتریمداری دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ در سالن G۶ و سالن B۱ سازمان مرکزی با حضور علیرضا عرب یارمحمدی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه و رؤسای امور اداری واحدهای تابعه برگزار شد.
ابتدا مدیر توسعه سازمان در خصوص شیوه برگزاری کارگاه، در ادامه کارگاه قبلی که بهصورت تئوری برگزار شده بود و این جلسه بهصورت عملی و مشارکتی و با استفاده از مدل آموزش TEACH-BACK انجام میشود، توضیحاتی ارائه کرد.
سپس شرکتکنندگان بر اساس موضوع انتخابی که بر اساس آن پروژه اختصاصی تهیه کرده و ارسال کرده بودند؛ به شش گروه تقسیمبندی شدند. هر گروه با همراهی یک سرپرست به تبادل و بارش افکار در خصوص پروژه ارسالی در سه حوزه؛ «ارائه راهکار جلب رضایت مشتری و توجه به دستاورد آن»؛ «ارائه راهکار نوآورانه و اثربخش در مطلوبیت میز خدمت» و «طراحی سازوکار مؤثر در خصوص مشتریمداری» پرداختند.
سپس هر گروه مدل و مبحث خود را جمعبندی کرده و یک نفر بهعنوان نماینده برای ارائه مدل به مدت ۷ دقیقه انتخاب کردند و ارائه هر شش گروه در مدتزمان مقرر انجام شد.
در پایان رأیگیری به گروهها صورت گرفت بدین صورت که امتیاز هر یک از شرکتکنندگان در طیف ۱ تا ۴ در خصوص مدل ارائه شده هر گروه بهصورت بینام ثبت و جمعآوری شد.
توضیح اینکه در خصوص بارش افکار صورتگرفته نکات و کلیدواژههایی ثبت شد که در ادامه کارگاهها بهصورت تحلیل محتوا آنالیز و مورداستفاده قرار خواهند گرفت.
ارسال نظر