مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی

مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی

اداره رفاه و تعاون

10 تیر 1403 یکشنبه

شرح وظایف اداره رفاه و تعاون:

 

  • پیش بینی نیازهای رفاهی پرسنل و اقدام در خصوص تامین آن ها؛
  • همکاری و هماهنگی در خصوص برنامه های رفاهی و تفریحی کارکنان حسب نظر مافوق؛
  • فرایند رزرو و قرعه کشی تسهیلات بانکی از طریق سامانه جامع رفاهی و صدور نامه معرفی پرسنل به بانکها؛
  • فرایند رزرو و قرعه کشی اماکن اقامتی دانشگاه از طریق سامانه جامع رفاهی و صدور نامه معرفی پرسنل به مراکز فوق؛
  • انجام کلیه امور بیمه‌ های درمان تکمیلی و اموال دانشگاه؛
  • انجام امور مربوط به پرداخت جوایز دانش آموزان ممتاز و هماهنگی با بانک عامل و واحدها جهت صدور و توزیع کارت؛
  • همکاری و هماهنگی با مدیریت امور مالی جهت تخصیص وام به پرسنل؛
  • همکاری و هماهنگی با بانکهای عامل جهت پرداخت وام معرفی شدگان؛
  • برگزاری جلسات مشترک با سایر دانشگاه ها جهت هماهنگی و استفاده از ظرفیت های رفاهی دانشگاه ها و انعقاد تفاهم نامه های رفاهی؛
  • برنامه ریزی جهت ارتقاء سامانه های رفاهی و انجام امور رفاهی به صورت الکترونیکی و در قالب سامانه های رفاهی؛
  • پیشنهاد و همکاری در خصوص قراردادها و امور رفاهی بر حسب ضرورت و با هماهنگی مافوق؛
  • تعامل و همکاری با نمایندگان رفاهی واحدهای تابعه دانشگاه جهت هماهنگی امور رفاهی؛
  • هماهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های عرضه کالا و مایحتاج و سایر امور مرتبط رفاهی؛
  • انجام امور مرتبط با تسهیلات کالاکارت؛