شرح وظایف اداره رفاه و تعاون:
- پیش بینی نیازهای رفاهی پرسنل و اقدام در خصوص تامین آن ها؛
- همکاری و هماهنگی در خصوص برنامه های رفاهی و تفریحی کارکنان حسب نظر مافوق؛
- فرایند رزرو و قرعه کشی تسهیلات بانکی از طریق سامانه جامع رفاهی و صدور نامه معرفی پرسنل به بانکها؛
- فرایند رزرو و قرعه کشی اماکن اقامتی دانشگاه از طریق سامانه جامع رفاهی و صدور نامه معرفی پرسنل به مراکز فوق؛
- انجام کلیه امور بیمه های درمان تکمیلی و اموال دانشگاه؛
- انجام امور مربوط به پرداخت جوایز دانش آموزان ممتاز و هماهنگی با بانک عامل و واحدها جهت صدور و توزیع کارت؛
- همکاری و هماهنگی با مدیریت امور مالی جهت تخصیص وام به پرسنل؛
- همکاری و هماهنگی با بانکهای عامل جهت پرداخت وام معرفی شدگان؛
- برگزاری جلسات مشترک با سایر دانشگاه ها جهت هماهنگی و استفاده از ظرفیت های رفاهی دانشگاه ها و انعقاد تفاهم نامه های رفاهی؛
- برنامه ریزی جهت ارتقاء سامانه های رفاهی و انجام امور رفاهی به صورت الکترونیکی و در قالب سامانه های رفاهی؛
- پیشنهاد و همکاری در خصوص قراردادها و امور رفاهی بر حسب ضرورت و با هماهنگی مافوق؛
- تعامل و همکاری با نمایندگان رفاهی واحدهای تابعه دانشگاه جهت هماهنگی امور رفاهی؛
- هماهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های عرضه کالا و مایحتاج و سایر امور مرتبط رفاهی؛
- انجام امور مرتبط با تسهیلات کالاکارت؛