• تاریخ انتشار : 1403/07/29 - 09:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه بازنگری فعالیت‌های مراکز هزینه بیمارستان‌های تابعه در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر امور مالی دانشگاه: اگر بهای تمام شده خدمات سلامت به طور دقیق محاسبه شود، سیاست‌گذاران و مدیران حوزه سلامت می‌توانند به اهداف مهمی دست یابند

در راستای «ارتقا و توسعه نرم‌افزار محاسبه بهای تمام شده» جلسه بازنگری فعالیت‌های مراکز هزینه بیمارستان‌های تابعه در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در راستای ارتقا و توسعه نرم‌افزار بهای تمام شده و نیاز به بازنگری فرایندها و فعالیت‌های واحدهای درمانی، با حضور مدیر و معاون امور مالی دانشگاه، رئیس اداره درآمد دانشگاه، مدیران و رؤسای حسابداری و کارشناسان منتخب جلسه بازنگری فعالیت‌های مراکز هزینه بیمارستان‌های تابعه در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
مهناز طاهری پور مدیر امور مالی دانشگاه گفت: اگر بهای تمام شده خدمات سلامت به طور دقیق محاسبه شود، سیاست‌گذاران و مدیران حوزه سلامت می‌توانند اهداف مهمی دست یابند که از جمله آن می‌توان به؛ تعیین دقیق تعرفه‌های خدمات، عدالت در پرداخت بیماران، کاهش پرداخت از جیب و افزایش کارایی سیستم سلامت اشاره کرد. 
وی ادامه داد: در فاز جدید پروژه محاسبه بهای تمام شده خدمات سلامت انجام می‌شود که از پیش‌نیازهای آن، شناسایی فعالیت‌ها و محرک‌های هزینه تمامی مراکز هزینه واحدهای تابعه است.
طاهری پور تصریح کرد: یکی از نیازهای مهم آن اتصال به HIS بیمارستان‌ها است که در جهت اجرایی‌شدن آن جلساتی با مسئولین مربوطه نیز برگزار شده است.
در ادامه فعالیت‌های واحدهای پشتیبانی توسط گروه منتخب بازنگری و نهایی شد.
  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,اخبار مدیریت امور مالی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 281622
محمد  پسندیده
تهیه کننده

محمد پسندیده

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه