• تاریخ انتشار : 1402/12/26 - 14:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 497
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه از مدیران، معاونین و رؤسای ادارات سازمان مرکزی

هم‌زمان با فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با مدیران، معاونین و رؤسای ادارات سازمان مرکزی دیدار و از زحمات آنان قدردانی کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران هم‌زمان با تقارن بهار قرآن (ماه مبارک رمضان) و عید بهار طبیعت با مدیران، معاونین و رؤسای ادارات سازمان مرکزی دیدار و نشستی صمیمانه‌ای داشتند و از زحمات یک سال گذشته تک‌تک این عزیزان تقدیر و قدردانی کرد.  
در ادامه دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه سالی سخت و پرکار را پشت سر گذاشته‌ایم؛ گفت: امیدواریم سال آینده بهتر از سال‌های گذشته باشد.
وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی تهران در خیلی از عرصه‌ها در سطح ملی برتر است؛ حفظ و ارتقای این برتری از برتر شدن سخت‌تر است. 
دکتر رحیم نیا با اشاره به اینکه دکتر قناعتی رئیس دانشگاه همیشه از معاونت توسعه به‌عنوان یک تیم فعال یاد می‌کند؛ تصریح کرد: به همه شما عزیزان تبریک می‌گویم که توانستید این همدلی و موفقیت را به منصه ظهور بگذارید. 
معاون توسعه دانشگاه خاطرنشان کرد: از طرف خودم و همه مدیران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع از تک‌تک شما عزیزان تشکر می‌کنم، ان‌شاءالله این حس خوب و تیمی کارکردن را پررنگ‌تر و تلاش کنیم بهتر از قبل بدرخشیم. 
  • گروه خبری : اخبار معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 262351
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی