• تاریخ انتشار : 1402/09/22 - 14:51
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 44
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری نشست شورای مشورتی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه

تأکید دکتر رامین رحیم نیا بر «چابک‌سازی» فرایندهای معاونت توسعه

نشست شورای مشورتی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با محوریت «بررسی اصلاح و بازنگری فرایندهای معاونت توسعه» با حضور دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، جلسه کاری گزارش صبحگاهی (morning Report) چهارشنبه 22 آذر ۱۴۰۲ در سالن شورای معاونت توسعه برگزار شد. 
دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید بر اینکه چابک‌سازی در امور رفاهی کارکنان خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ گفت: باید با هم‌فکری و مشارکت تمام مدیریت‌ها و برنامه‌ریزی اصولی و منسجم در این موضوع مهم هم پیشتاز حرکت کنیم و تلاشمان را مضاعف کنیم. 
وی با اشاره به (توانمندسازی، بالابردن دانش و ارتقای مدیران)؛ یادآور شد: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران است؛ نباید کار را صرفاً برای رفع تکلیف بلکه باید به بهترین نحو ممکن انجام دهیم و برای ارتقای سازمان تلاش کنیم؛ دانشگاه علوم پزشکی تهران خانه اول ما است باید این را باور داشته باشیم. 
سپس باتوجه‌به موارد مطرح شده مدیران ستادی معاونت توسعه نظرات خود را بیان کردند. 
  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 255880
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی