• تاریخ انتشار : 1403/01/18 - 11:38
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 240
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار بهارانه و نوروزی معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع با همکاران مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه

تأکید دکتر رامین رحیم نیا بر یکپارچگی میدان مغناطیسی افکار

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در دیدار نوروزی با همکاران مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی توسعه، بر ضرورت «توسعه امور رفاهی و خدمات جدید همگانی» تأکید کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در دیدار نوروزی 15 فروردین 1403، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با تبریک سال نو و قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان با تاکید بر یکپارچگی میدان مغناطیسی افکارمان و مرور برنامه های جاری، گفت: باید اولویت های پیش روی را بررسی و با یک برنامه ریزی درست بتوانیم چالش ها را مرتفع کنیم. 
وی با اشاره به اینکه حجم خدمت و تنوع در مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه بسیار زیاد است، افزود: ترکیب تیمی خوبی را در این مدیریت شاهد هستیم؛ بنابراین قدر تجربه‌هایی را که به دست آورده‌اید، بدانید ارزشمند است. 
دکتر رحیم نیا با بیان اینکه در مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه تغیر دیدگاه به سمت مشتری‌مداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ تصریح کرد: با «شفافیت و اصلاح فرایندها» می‌توانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم و ارزش‌افزوده سازمان را دوچندان کنیم. 
در ادامه دکتر مسعود رفعتی مدیر نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌شائبه دکتر رحیم نیا؛ گفت: نظم و انضباط مالی برای ما اهمیت دارد، با هماهنگی منسجم و با برنامه‌ریزی و اصلاح برخی از فرایندها کارهایمان را عملیاتی می‌کنیم. 
  • گروه خبری : اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 262842
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی