• تاریخ انتشار : 1403/01/25 - 15:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 530
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه در سال 1403

تأکید دکتر رامین رحیم نیا بر مشتری‌مداری، شفافیت در تمامی فرایندها و ضابطه‌مند بودن

نخستین نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه در سال 1403 با محوریت «بررسی ارائه خدمات رستوران و باشگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران و فرایندهای جاری مدیریت های معاونت توسعه در سال 1403» برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در نخستین نشست 25 فروردین 1402 شورای معاونت توسعه؛ دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع ضمن تبریک عید سعید فطر به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ گفت: امیدداریم در سال 1403 موفقیت های بیشتری را در سطح معاونت و دانشگاه شاهد باشیم چرا که به تعهد و تخصص تک تک شما عزیزان اعتقاد دارم. 
وی با اشاره به تقویت «همدلی و همگرایی بین تمام مدیریت‌های معاونت توسعه»، افزود: سال 1402 سالی پر کاری بود؛ اما امسال آماده تر از سال گذشته با مشارکت و همراهی همه مدیریت ها مسیر را با چالش های کمتری طی خواهیم کرد.  
دکتر رحیم نیا با بیان اینکه (کار در معاونت توسعه به شکل تیمی انجام می‌شود)؛ یادآور شد: نقش همه افراد مشخص است؛ روحیه کار تیمی در این معاونت همیشه از سوی دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه مورد حمایت قرار گرفته شده است؛ بنابراین باید آن را حفظ و تقویت کنیم. 
معاون توسعه دانشگاه تصریح کرد: سعی داریم اشتباهات کمتری داشته باشیم؛ از آنها درس و تجربه می‌گیریم و تکرار نمی‌کنیم؛ برای ما ارزشمند است و نتیجه آن مثمرثمر برای دانشگاه خواهد بود. 
وی با اشاره به اهمیت ویژه «مستندسازی»، «شفاف‌سازی» و «تبیین و اصلاح فرایندها» در معاونت توسعه؛ تأکید کرد: تمام هم‌وغم ما این است که در شأن دانشگاه علوم پزشکی تهران حرکت و با کار و رفتار درست اعتمادسازی کنیم.
دکتر رحیم نیا خاطرنشان کرد: کار در معاونت توسعه زیاد است و معمولاً چالش‌هایی را به همراه دارد؛ اما باید احترام مشتریان این معاونت را همیشه مدنظر داشته باشیم و حرمت آنان را حفظ کنیم. 
وی در ادامه بر اتمام پروژه‌ها، کارهای نیمه‌تمام و پیگیری امور رفاهی کارکنان تأکید ویژه کرد و گفت: مدیریت هزینه را با برنامه‌ریزی اصولی و درست در تمامی فرایندها لحاظ کنید.
توضیح اینکه باتوجه‌به موارد مطرح شده در نخستین نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه در سال 1403 مدیران معاونت توسعه نظرات خود را بیان کردند.  
  • گروه خبری : دستاوردهای معاونت,اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 263251
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی