• تاریخ انتشار : 1403/04/19 - 14:05
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 140
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

در راستای ارائه خدمات شایسته در شأن کارکنان و مسئولیت اجتماعی دانشگاه

تأکید دکتر رامین رحیم نیا بر «اعتمادبخشی» و «هم‌افزایی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست مشترک دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با رؤسای بخش نوآوری و اعتبارات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای «برقراری ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های قابل‌استفاده برای امور رفاهی خانواده بزرگ دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های خیرین سلامت» به همت مدیریت سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در این نشست و دیدار صمیمانه که سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ در دفتر مدیریت سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه برگزار شد؛ دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه دانشگاه برگزاری این‌گونه نشست‌ها را فرصتی مغتنم و ارزشمند توصیف کرد و گفت: با اعتمادبخشی و هم‌افزایی می‌توانیم در راستای ارائه خدمات رفاهی مطلوب و شایسته در شأن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران حرکت‌های ماندگاری را رقم بزنیم.
وی یادآور شد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شفافیت و مدیریت نقدینگی می‌تواند شریک اقتصادی مطمئنی برای دانشگاه باشد؛ امید داریم از این فرصت و نیت خیر بتوانیم بهینه استفاده کنیم.
توضیح اینکه در این نشست مقرر شد جلسات تبادل اطلاعات و بررسی پیرامون مباحث مطرح شده برگزار شود و در نهایت به جمع‌بندی دست یابیم.
  • گروه خبری : دستاوردهای معاونت,اخبار معاونت,اطلاعیه معاونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 270888
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *