• تاریخ انتشار : 1402/07/15 - 15:12
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آخرین‌ مهلت ارسال فرم تأیید شده کرونا 1 آبان 1402

اطلاعیه شماره یک آزمون استخدامی پیمانی سال 1402 در خصوص امتیاز کرونا

داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ برای «بهره مندی از امتیاز کرونا» تا اول آبان ۱۴۰۲ فرصت دارند با هماهنگی امور اداری بیمارستان نسبت به تکمیل و ارسال فرم کرونا از طریق اتوماسیون اداری به معاونت درمان و در نهایت معاونت توسعه دانشگاه اقدام کنند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که به‌صورت خوداظهاری در زمان ثبت‌نام آزمون، متقاضی استفاده از امتیاز ویژه کرونا بوده‌اند می‌رساند برای بهره‌مندی از امتیاز مذکور لازم است با تکمیل فرم مربوطه و ارسال به دانشگاه محل انتخابی، نسبت به نهایی‌سازی این امتیاز با تاریخ شروع اول اسفند 1398 تا آخرین روز ثبت‌نام 2 مهر 1402 اقدام کنند. 
به استناد بند 1 دستورالعمل نحوه تعیین و اعطای امتیازات و الویت جذب نیروهای درگیر مستقیم با بیماری کرونا در آزمون استخدامی، کارکنان قراردادکار معین، کارگری، شرکتی، طرح پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت که در مراکز درمانی و بهداشتی زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، انستیتو پاستور و فوریت های پزشکی خدمت کرده یا می کنند، مشمول استفاده از امتیازات این دستورالعمل خواهند بود. 
داوطلبان شاغل در بخش خصوصی از ارائه فرم کرونا خودداری کنند، همه واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران پس از تکمیل و تأیید فرم کرونای متقاضیان، با معاونت درمان دانشگاه مکاتبه کنند.
سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی فرم تأیید شده کرونا را از طریق اتوماسیون به نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران ارسال کنند؛ بدیهی است عدم ارسال فرم تأیید شده کرونا تا تاریخ 1 آبان 1402 به منزله انصراف از دریافت امتیاز است.
ضمناً داوطلبان آزمون استخدامی از هرگونه مراجعه حضوری جهت ارائه فرم کرونا به معاونت توسعه و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران جداً خودداری کنند.
کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران که متقاضی شرکت در آزمون سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند حتماً در فرم کرونای مربوطه نام دانشگاه محل انتخابی را ذکر کنند. 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 255960
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *