1 مورد یافت شد

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، تکریم ارباب‌رجوع و «مشتری‌مداری» را مهم‌ترین اصل رسیدن به اهداف سازمان خواند

https://vcmdrp.tums.ac.ir/News/مدیر-توسعه-سازمان-و-سرمایه-انسانی-دانشگاه،-تکریم-ارباب‌رجوع-و-«مشتری‌مداری»-را-مهم‌ترین-اصل-رسیدن-به-اهداف-سازمان-خواند

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، تکریم ارباب‌رجوع و «مشتری‌مداری» را مهم‌ترین اصل رسیدن به اهداف سازمان خواند برگزاری کارگاه آموزشی و حضوری مشتری‌مداری با تأکید بر «اخلاق حرفه‌ای» در دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی...