1 مورد یافت شد

دکتر رحیم نیا: رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان (مشتریان) عامل موفقیت و نقطه عطفی در دانشگاه علوم پزشکی تهران است

https://vcmdrp.tums.ac.ir/دستاوردها/-دکتر-رحیم-نیا:-رضایت‌مندی-مراجعه‌کنندگان-(مشتریان)-عامل-موفقیت-و-نقطه-عطفی-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-است-

دومین نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر رحیم نیا: رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان (مشتریان) عامل موفقیت و نقطه عطفی در دانشگاه علوم پزشکی تهران است دومین نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه...

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه