• تاریخ انتشار : 1402/09/08 - 13:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع از خدمات علی هشیار

انتصاب مهندس مهدی لک به سمت سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده فناوری‌های نوین‌پزشکی

دکتر رامین رحیم نیا، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی مهندس مهدی لک را به سمت سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه منصوب و در نامه‌ای از خدمات علی هشیار قدردانی کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در متن حکم آمده است: 
 
جناب آقای مهندس مهدی لک
با سلام و احترام 
خدمت به جامعه در هر جایگاه ارزشمند و باعث مباهات است و همچنین توفیق در امر خدمت‌رسانی شایسته انسان‌هایی است که نهادی پاک و مطهر دارند و ضمیرشان سرشار از تعهد و ارزش‌های انسانی و والاست.
نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده فناوری‌های نوین‌پزشکی» منصوب میشوید تا با اتکال به خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی و باتوجه‌به ظرفیت‌های قابل‌توجه آن مرکز و خرد جمعی و جلب مشارکت اعضاء هیئت‌علمی، کارشناسان و کارکنان خدوم، اقدام نمایید.
توفیق روزافزون شما در انجام وظایف محوله را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
دکتر رامین رحیم نیا 
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه
جناب آقای علی هشیار
چه غرورآفرین‌اند عزیزانی که در کمـال صداقت و درستکاری، بهترین لحظات عمر خود را در سنگر خدمت به دانشگاه سپری کردند و در جهت تحقق اهداف این دانشگاه بزرگ، خالصـانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم، شادی و با توکل به ایزد منـان در کنار سایر هم‌سنگران، از خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به عزیز دیگر  می‌سپارند.
لذا وظیفه خود می دانم از زحمات بی‌دریغ، مساعی ارزشمنـد و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت تصدی سرپرست معاونت اداری و مالی دانشکده فناوری‌های نوین‌پزشکی تشکر و قـدردانی نمایم. امید است پیوسته موفق و پیروز باشید. 
 
دکتر رامین رحیم نیا 
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه
  • گروه خبری : اخبار معاونت,انتصابات معاونت
  • کد خبر : 255895
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی