معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع | پیگیری تلفنی پرستاران در بیمارستان بهارلو

مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی

مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی

معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع

15 آذر 1404 شنبه

پیگیری تلفنی پرستاران در بیمارستان بهارلو

در این قسمت خدمات پیگیری تلفنی پرستاران در بیمارستان بهارلو بررسی می‌شود که به عنوان رویکردی مؤثر برای تداوم مراقبت و حمایت از بیماران پس از ترخیص شناخته می‌شود.

در راستای فراخوان دبیرخانه مدیریت دانش دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان بهارلو تجربه خود را در زمینه پیگیری تلفنی پرستاران ارائه کرده است. این خدمت نوآورانه با هدف تداوم مراقبت و حمایت از بیماران پس از ترخیص طراحی و اجرا شده و به بهبود کیفیت خدمات پرستاری، افزایش رضایتمندی بیماران و کاهش عوارض احتمالی پس از ترخیص کمک کرده است. این رویکرد می‌تواند به عنوان الگویی مؤثر برای سایر مراکز درمانی مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

تدوین گر
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه