به منظور افزایش کارایی و اثربخشی در ارائه خدمات کارکنان شاغل در واحد خدمات، نظافت و پذیرایی و ارتقاء مهارتهای حرفهای و سطح دانش و نگرش ایشان، توانمندسازی از طریق متناسب ساختن دانش و مهارتهای آنها با وظایف جدید، فراهم نمودن بستر لازم برای ارتقاء شغلی، پیرو هماهنگی رابط آموزشی مدیریت، هرسال کارگاه آموزشی برای کارکنان با عناوین شغلی متصدی خدمات عمومی و پیشخدمت، با موضوعات ذیل برگزار می شود.
اصول و فنون پذیرایی و تشریفات اصول بهداشت حرفه ای و فردی اصول معاشرت حرفه ای ایمنی و انظباط محیط کار
این کارگاه برای شرکت کنندگان دارای امتیاز بازآموزی می باشد. همچنین آخرین کارگاه برگزار شده در این زمینه در تاریخ 21 و 22 آبان ماه در سالن حکیم بوده است. |
تغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فایله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر فونت
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود