به منظور افزایش کارایی و اثربخشی در ارائه خدمات کارکنان شاغل در واحد خدمات، نظافت و پذیرایی و ارتقاء مهارتهای حرفهای و سطح دانش و نگرش ایشان، توانمندسازی از طریق متناسب ساختن دانش و مهارتهای آنها با وظایف جدید، فراهم نمودن بستر لازم برای ارتقاء شغلی، پیرو هماهنگی رابط آموزشی مدیریت، هرسال کارگاه آموزشی برای کارکنان با عناوین شغلی متصدی خدمات عمومی و پیشخدمت، با موضوعات ذیل برگزار می شود.
اصول و فنون پذیرایی و تشریفات اصول بهداشت حرفه ای و فردی اصول معاشرت حرفه ای ایمنی و انظباط محیط کار
این کارگاه برای شرکت کنندگان دارای امتیاز بازآموزی می باشد. همچنین آخرین کارگاه برگزار شده در این زمینه در تاریخ 21 و 22 آبان ماه در سالن حکیم بوده است. |