ریاست مرکز:

نام : رامین 
نام خانوادگی : رحیم نیا
سمت : ریاست مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان نظام سلامت کشور

  • تاریخ انتشار : 1402/11/17 - 11:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 259
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه آموزشی تشریح فرآیند گام به گام اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان برگزار شد

در کارگاه آشنایی با قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان که توسط معاون مدیریت امور مالی دانشگاه برگزار شد، فرآیندهای اجرایی این قانون به صورت گام به گام برای روسای حسابداری تبیین و تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور مالی دانشگاه، در راستای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مصوبه سال 21/07/1398 و بخشنامه های سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر ضرورت ارسال تمامی فروش ها و درآمدهای واحدهای تابعه دانشگاه جلسه ای آموزشی با حضور مهدی سوری معاون مدیریت امور مالی و روسای حسابداری واحدها در جهت اجرای قانون ذکر شده و ثبت اطلاعات در سامانه مودیان برگزار شد.

معاون مدیریت امور مالی در خصوص این سامانه اظهار داشت: در سامانه ‌مؤدیان به هر فعال اقتصادی یک کارپوشه تخصیص پیدا ‌می‌کند که پس از صدور هر صورتحساب توسط ‌مؤدی در پایانه فروشگاهی، این صورت حساب به سامانه ‌مؤدیان ارسال ‌می‌شود و ‌مؤدیان در کارپوشه خود می‌توانند پرونده‌های فعالشان را مشاهده کنند.

در ادامه مهدی سوری معاون مدیریت امور مالی دانشگاه توضیحاتی درباره شرکت های معتمد ارائه داد به تبیین و توضیح بخشنامه های سامانه های فوق پرداخت و همچنین شرکت داده پردازی کیسان را بعنوان شرکت منتخب اعلام کرد.

درادامه تمامی واحدها ثبت نام اولیه را در سامانه شرکت داده پرداز کیسان و سازمان امور مالیاتی کشور انجام دادند

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 258752
محمد  پسندیده
تهیه کننده

محمد پسندیده