• تاریخ انتشار : 1402/08/17 - 10:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وقف در اسلامشهر

بانوی اسلام‌شهری املاک خود را وقف ایجاد درمانگاه در اسلام‌شهر کرد

بانوی اسلام‌شهری املاک خود را وقف ایجاد درمانگاه در اسلام‌شهر کرد

در راستای توسعه مشارکت و تقویت اعتماد و امید در نظام سلامت، این بار بانوی اسلام‌شهری ۷ واحد آپارتمان در محله باغ نرده اسلامشهر با نیت راه‌اندازی درمانگاه در اسلامشهر، وقف دانشگاه علوم پزشکی تهران کرد.
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، یکی از طرق وصول به حقیقت ایمان و مقام برّ و نیکوکاری، انفاق و وقف است؛ همان چیزی که بهترین نشانه شخصیت، عواطف انسانی و تقوا است. 
خداوند متعال در آیه ۹۲ سوره آل‌عمران می‌فرماید: «لن تنالوا الْبرّ حتّیٰ تنفقوا ممّا تحبّون ۚ وما تنفقوا من شیْءٍ فإنّ اللّه به علیمٌ»؛ یعنی هرگز به حقیقت نیکوکاری نمی‌رسید مگر این‌که ازآنچه دوست می‌دارید، در راه خدا انفاق کنید و آنچه انفاق می‌کنید، خداوند از آن آگاه است. 
امروز نظام سلامت کشور شاهد ایثارگری بانوی خیر، نیکوکار و نوع‌دوست سرکار خانم نسا اسفندیاری بود که می‌توان وی را یکی از عاملان و مصادیق آیه شریفه فوق دانست؛ بانویی که ۷ واحد آپارتمان در محله باغ نرده اسلامشهر برای ایجاد درمانگاه در راستای توسعه مشارکت و تقویت اعتماد و امید، وقف دانشگاه علوم پزشکی تهران کرد. این خیر نیکوکار و نوع‌دوست ایرانی هدف از اقدام خود را از وقف موقوفه، جلب رضایت خدا و دعای خیر مردم به‌ ویژه محرومان منطقه عنوان کرد.

  • گروه خبری : دستاوردها اداره املاک و اراضی
  • کد خبر : 250761
فیلم بردار
تدوین گر
کاربر اداره املاک و اراضی
تهیه کننده

کاربر اداره املاک و اراضی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *