• تاریخ انتشار : 1402/08/03 - 14:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 42
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه از پروژه احداث مرکز پلی‌کلینیک سلامت روان بیمارستان روزبه

دکتر رامین رحیم نیا نمایش جلب مشارکت و همدلی خیرین را در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران بی‌نظیر دانست

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه و تیم همراه از پروژه احداث مرکز پلی‌کلینیک سلامت روان بیمارستان روزبه و غرفه‌های «بازارچه خیریه همدلی 2» در حیاط بیمارستان روزبه دیدن کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در حاشیه بازدید دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه از «پروژه احداث مرکز پلی‌کلینیک سلامت روان بیمارستان روزبه و غرفه‌های بازارچه خیریه همدلی 2» در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی با اشاره به اینکه از بیمارستان‌هایی که نیازمند جلب و مشارکت خیرین هستند، حمایت می‌کنیم؛ گفت: تلاش و پشتکار رئیس و مدیر بیمارستان روزبه در جذب منابع مالی از خیرین ستودنی است و در این راستا موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده‌اند؛ خدا را شاکریم خیرین ابراز رضایت کرده‌اند و تمایل دارند در بیمارستان روزبه که مرجع کشوری است کمک کنند.    
معاون توسعه دانشگاه با بیان اینکه در بازدید از پروژه احداث مرکز پلی‌کلینیک سلامت روان بیمارستان روزبه از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفتیم؛ تصریح کرد: از تلاش و زحمات همه همکاران تشکر می‌کنم، این پروژه ملی باهمت و همکاری خیرین شروع شده و امید دارم در زمان مقرر آن  را بهره‌برداری کنیم؛ هر حمایتی نیاز باشد دریغ نخواهیم کرد. 
دکتر رحیم نیا با تأکید بر اینکه برپایی غرفه‌های «بازارچه خیریه همدلی 2» باعث ایجاد نشاط و همدلی بیشتر بین همکاران خواهد شد؛ خاطر نشان کرد: باید این مهم را در تمام مراکز تابعه تقویت کنیم. 
در ادامه مهندس بهزاد مکری مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه، گفت: پروژه احداث مرکز پلی‌کلینیک سلامت روان بیمارستان روزبه از پروژه‌های بزرگ، مهم و تأثیرگذار دانشگاه علوم پزشکی تهران محسوب می‌شود که باهمت خیرین عملیاتی شده و قرار است به بهره‌برداری برسد.  
مهندس مکری تأکید کرد: حمایت‌های خیرین کمک شایانی به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران خواهد کرد؛ بیمارستان روزبه باتوجه‌به محدودیت فضا به پلی‌کلینیک سلامت روان نیاز داشت و بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند مشکلات بیمارستان را مرتفع کند. امید داریم در آینده نزدیک با حمایت‌های خیرین، مسئولان دانشگاه و بیمارستان روزبه بتوانیم پروژه را به بهره‌برداری برسانیم. 
توضیح اینکه با مشارکت مدیریت سازمان‌های مردم‌نهاد خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای ترویج فرهنگ نیکوکاری و فعالیت‌های انسان‌دوستانه بازارچه همدلی ۲ نقاشی و دست آفریده‌های بیماران اعصاب و روان تا 4 آبان 1402 در بیمارستان روزبه برپا است و همه «عواید بازارچه همدلی صرف بیماران اعصاب و روان و مددجویان نیازمند» خواهد شد. 
  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 255942
الهام علی
تهیه کننده

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *