بخش هاي اصلي

آمار سایت

  • کل کاربران ثبت شده : 30685
  • کاربران حاضر در پایگاه : 2
  • مهمانان حاضر در پایگاه : 59
  • بازدید دیروز : 8638
  • بازدید کل : 25011181

نحوه تنظیم سند تعهد محضری برای پذیرفته شدگان دوره دستیاری و دکترای تخصصی

 | تاریخ ارسال: 1400/5/5 | 
قابل توجه پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی تهران
با توجه به راه اندازی میز خدمت الکترونیک مدیریت امور حقوقی دانشگاه، کلیه مراحل تایید مدارک ضامنین توسط کارشناسان امور حقوقی صرفا از طریق میز خدمت فوق انجام خواهد شد. لذا از هرگونه تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری جدا خودداری فرمایید.

تذکر:
۱-
به دلیل تعداد کثیر پذیرفته شدگان و حجم بالای مدارک و درخواست های ارسالی، مقتضی است از ثبت و ارسال درخواستهای تکراری جدا خودداری گردد.
۲-پذیرفته شدگان گرامی جهت جلوگیری از مشکلات آتی، ضروریست  ابتدا پیامک تایید احکام کارگزینی ضامن از میز خدمت الکترونیک حقوقی را دریافت و سپس برای تنظیم سند اقدام نمایند.
۳-
حسب بخشنامه شماره ۶۸۲۴/۱۰۷/د مورخ ۲۱/۱۰/۱۳۹۹ سرپرست محترم اداره کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت تنظیم سند تعهد محضری از طریق وکالت مورد پذیرش نمی باشد.


۱-جهت مشاهده راهنمای استفاده از میز خدمت الکترونیک مدیریت امور حقوقی اینجا را کلیک نمایید.
۲- جهت مشاهده نحوه بارگذاری مدارک ضامنین و یا درخواست معرفی به دانشگاه علوم پزشکی دیگر شهرستانها
اینجا را کلیک نمایید.
۳- جهت دریافت فرم مربوط به بند ۲
اینجا را کلیک نمایید.

جهت مشاهده سوالات متداول اینجا را کلیک نمایید.

شرایط مربوط به نحوه تنظیم سند تعهد و شرایط مربوط به ضامنین

۱-استفاده از فرم سند تعهد مربوطه با توجه به سهمیه داوطلب که در سایت معاونت آموزشی درج شده است.
۲-حسب بخشنامه شماره ۱۰۷/۲۰۹۶/د مورخ ۹۸/۰۴/۲۶ معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت شرایط ضامنین بدین شرح می باشد:
تودیع سند تعهد محضری مطابق فرمت ابلاغی به ضمانت دو نفر کارمند رسمی یا پیمانی شاغل در دستگاه های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و کارکنان قرارداد کار معین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی .

تبصره: برای پذیرفته شدگان دکتری تخصصی با ضمانت یک نفر کارمند با شرایط بند ۲ مورد پذیرش می باشد.
تبصره: بدیهی است بنا به مقررات جاری به هیج وجه امکان تغییر تعداد و تبدیل نوع استخدامی ضامنین وجود نداشته و از مراجعه حضوری به معاونت آموزشی و مدیریت امور حقوقی در این خصوص جدا خودداری فرمایید.

۳-تضمین تعهد بوسیله کارکنان رسمی موسسات، نهادها و سازمانهای عمومی غیر دولتی موضوع قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی بلا اشکال است. موضوع بخشنامه شماره ۲۹۱۳/۱۰۷/د مورخ ۱۹/۰۷/۹۵. دریافت فهرست موسسات
۴-حسب مفاد ماده ۹۶ قانون اجرای احکام مدنی و براساس بخش نامه شماره  ۲۹۱۳/۱۰۷/د مورخ ۱۹/۷/۹۵ تضمین تعهد توسط افراد بازنشسته به هیج وجه میسر نمی باشد.
۵- پذیرفته شدگان سهمیه بومی می بایست در سند تعهد نام دانشگاه محل انجام تعهد و شهر محل انجام تعهد خود را قید نمایند.
۶- ضمناً کلیه پذیرفته شدگان می بایست با در دست داشتن فرم سند تعهد به دفتر اسناد رسمی مراجعه نموده و متن سند تعهد در سر برگهای رسمی دفترخانه تایپ شود حضور ضامنین با احکام کارگزینی سال جاری (مهر و امضاءشده توسط مسئول اداره کارگزینی) به همراه فیش حقوقی جهت امضاء سند در دفتر خانه الزامی است. (همراه داشتن کپی کارت ملی و شناسنامه دانشجو و ضامنین برای حضور در دفترخانه الزامی است.)

* با توجه به تعداد کثیر پذیرفته شدگان، امکان تنظیم سند تعهد محضری در یک روز برای دفترخانه ها مقدور نخواهد بود، لذا می بایست فرم تکمیل شده تعهد به همراه کپی شناسنامه و کارت ملی متعهد و کپی شناسنامه و کارت ملی ضامنین و احکام کارگزینی مهر شده ضامنین، حداقل ۴۸ ساعت قبل توسط دانشجو به دفترخانه مورد نظر تحویل گردد (ارایه فرم تکمیل نشده یا ناقص همچنین ارائه اسناد بصورت فایل و تصویر و ... مورد پذیرش دفترخانه نخواهد بود ) و در تاریخی که از سوی دفترخانه برای امضا اعلام می گردد حضور همزمان دانشجو و ضامنین به همراه اصل شناسنامه و کارت ملی الزامی است.

تبصره: با عنایت به حجم بالای پذیرفته شدگان، افرادی که می خواهند در دفتر خانه های اسناد رسمی شهر تهران اقدام به تنظیم سند تعهد محضری نمایند لذا به دلیل حضور نمایندگان دانشگاه در بازه ثبت نام به طور دائم در دفتر خانه های شماره ۹۲۹ به آدرس خیابان انقلاب خیابان کارگر شمالی نرسیده به بلوار کشاورز مجتمع سامان واحد ۲۰۶ با سردفتری خانم شیلا فرزان و دفترخانه ۱۱۰۷ به آدرس خیابان کارگر شمالی خیابان فرصت نبش کوچه پیرنیا پلاک ۱۸ واحد ۳ با سردفتر آقای اسماعیل محمدی به جهت تسهیل در تنظیم سند در کوتاه ترین زمان ممکن، مراجعه نمایند.

۷
-پس از تنظیم سند تعهد، کلیه اوراق مربوطه به همراه مدارک مربوط به ضامنین ( احکام کارگزینی مهر شده توسط کارگزینی سازمان مربوطه به همراه فیش حقوقی ضامنین در سال جاری) باید توسط پذیرفته شده در سامانه معرفی شده توسط معاونت آموزشی دانشگاه بارگذاری شود.
۸-اوراق مربوط پس از بارگذاری توسط کارشناسان حقوقی مورد بررسی قرار می گیرد و درصورت اعلام نقص، نقص اعلامی توسط متعهد در اسرع وقت صرفا از طریق سامانه رفع گردد.
۹- ضمن تبریک به پذیرفته شدگان محترم اعلام می دارد که با عنایت به مطالب مندرج در این راهنما حتی الامکان از مراجعه حضوری به مدیریت امور حقوقی دانشگاه خود داری فرمایند . در صورت لزوم با شماره های زیر از ساعت ۱۱ الی ۱۴ تماس های حاصل فرمایید.


میز خدمت مدیریت امور حقوقی:
۸۱۶۳۳۳۶۱


شرایط مربوط به نحوه تنظیم سند وثیقه ملکی

۱-ملک می بایست ساختمان مسکونی باشد و مغازه و زمین پذیرفته نیست.
۲-ملک باید آزاد باشد و نباید در رهن هیچ شخص حقیقی و حقوقی باشد.
۳-پس از رویت اصل سند توسط کارشناس حقوقی، در صورت احراز شرایط، موضوع از طریق مدیریت امور حقوقی به کارشناس رسمی دادگستری به منظور قیمت گذاری ارسال می گردد.
۴-پس از ارسال نظریه کارشناس رسمی دادگستری به مدیریت امور حقوقی در صورت تایید مبلغ، موضوع به دفترخانه اسناد رسمی جهت انجام مراحل ثبتی ارسال می گردد.
۵-انجام مراحل اقداماتی در دفتر اسناد رسمی (اخذ استعلام از دارایی و مفاصاحساب شهرداری) توسط متعهد.
۶-بعد از اقدامات مرحله قبل، ضمن هماهنگی با کارشناس حقوقی، متعهد (با فرم تعهد مربوطه که از سایت معاون آموزشی دانشگاه دریافت شده است) به همراه نماینده حقوقی دانشگاه به دفتر اسناد رسمی جهت ثبت وثیقه ملکی مراجعه می نمایند.
۷-در آخر پس از ثبت، دانشجو می بایست نسبت به بارگذاری تصاویرسند وثیقه ملکی، نظریه کارشناس رسمی دادگستری، شناسنامه و کارت ملی مالک ملک در سایت مربوط به ثبت نام اقدام نماید. 


پیش نویس اسناد تعهد:

۱-سند تعهد پذیرفته شدگان دستیاران فوق تخصص سهمیه آزاد

۲-سند تعهد پذیرفته شدگان دستیاران فوق تخصص مخصوص مستخدمین دانشگاه های علوم پزشکی، وزارتخانه ها، سازمانها و سایر نهادها

۳-سند تعهد پذیرفته شدگان دستیاران فوق تخصص سهمیه مناطق محروم

۴-سند تعهد پذیرفته شدگان دستیاران تخصص/فوق تخصص پزشک پژوهشگر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 28434 بار   |   دفعات چاپ: 312 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر