آمار سایت

  • کل کاربران ثبت شده : 30657
  • کاربران حاضر در پایگاه : 14
  • مهمانان حاضر در پایگاه : 242
  • بازدید دیروز : 14501
  • بازدید کل : 24946410

برگزاری کارگاه آموزشی زیر سیستم اموال نرم افزار نجات دو

 | تاریخ ارسال: 1393/7/28 | 

 تاریخ خبر: 93/7/28

AWT IMAGE

 

 سرپرست اداره حسابداری کالا ، اموال و خدمات از برگزاری کارگاه آموزشی زیر سیستم اموال نرم افزار نجات دو جهت کلیه امناء اموال واحدهای تابعه خبر داد.  گالری عکس

  آقای همایون اظهار داشتند در راستای پیاده سازی و استقرار زیر سیستم اموال نرم افزار نجات دو در کلیه واحدهای دانشگاه ، از دو ماه قبل و پس از اتمام مراحل تحلیل و طراحی ، زیر سیستم یاد شده در چهار واحد بصورت پایلوت مورد بهره برداری قرار گرفت و امناء اموال واحدهای مزبور ضمن استفاده از سیستم ، نواقص و اشکالات شناسایی شده و آیتمهای پیشنهادی مورد نیاز را در جلسات کارشناسی که با تیم نرم افزاری برگزار گردید ، مطرح و در جهت رفع نواقص و لحاظ نمودن پیشنهادات مورد نظر اقدامات لازم معمول گردید.

  بحمدا... از روز چهارشنبه مورخ 09/07/93 ، ضمن تقسیم بندی واحدهای تابعه بشرح برنامه زمانی ذیل و با ارسال دعوت نامه ، کارگاه های آموزشی به منظور آشنایی با قسمتهای مختلف زیر سیستم اموال و نحوه استفاده از آن جهت کلیه امناء اموال برگزار و آموزشهای لازم بصورت کامل و مبسوط به آنان ارائه گردید.

  1- روز چهارشنبه مورخ 09/07/93 و روز دوشنبه مورخ 14/07/93 امین اموال بیمارستانها.

  2- روز چهارشنبه مورخ 16/07/93 امین اموال دانشکده ها.

  3- روز شنبه مورخ 19/07/93 امین اموال معاونتها ، شبکه ها و داروخانه ها.

  4- روز سه شنبه مورخ 22/07/93 امین اموال مراکز تحقیقاتی.

  5- روز شنبه مورخ 26/07/93 امین اموال سایر واحدها.

  

  سرپرست اداره حسابداری کالا، اموال و خدمات با اشاره به اینکه در زیر سیستم اموال نرم افزار نجات دو ، کلیه آیتمهای مورد نیاز یک سیستم اموال استاندارد پیش بینی و لحاظ گردیده است ، بیان داشت طی روزهای گذشته ارتباط بین رسید و حواله و کارت دارایی ثابت در خصوص امور جاری مربوط به کالاهای اموالی نیز برقرار و امکان رویت ، بررسی و تائید رسید و حواله و همچنین اختصاص بارکد جهت اقلام اموالی تحصیل شده در سال 93 اعم از خریداری و یا اهدایی ، توسط امناء اموال فراهم گردیده است.

  آقای همایون ورود اطلاعات و یا ویرایش و به روز رسانی مشخصات و ویژگی کلیه اموال منقول و غیر منقول مربوط به قبل از سال 93 را از امور مهمی برشمرد که امناء اموال بایستی در اسرع وقت نسبت به انجام آن اقدام نمایند و تسریع در انجام این امر را مستلزم پیگیری و نظارت روساء محترم امور مالی واحدهای تابعه بر امور محوله در این زمینه به امناء اموال دانستند، ایشان همچنین به تقسیم بندی واحدهای تابعه بین پرسنل آن اداره اشاره نمودند که طی آن همکاران اداره اموال ضمن تماس تلفنی روزانه با امناء اموال ، آخرین وضعیت پیشرفت استقرار سیستم را پیگیری و نسبت به برطرف نمودن مشکلات احتمالی امناء اموال اقدام خواهند نمود.

  سرپرست اداره حسابداری کالا ، اموال و خدمات بیان داشتند در نظر است در اوایل آذرماه سال جاری طی برگزاری جلساتی با حضور امناء اموال ، آخرین وضعیت بهره برداری از سیستم در واحدهای تابعه مورد بررسی و ارزیابی و از امناء اموال واحدهای پیشرو در این زمینه تقدیر و قدردانی بعمل آید.

دفعات مشاهده: 1036 بار   |   دفعات چاپ: 326 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA