معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع | انتصاب فروغ یزدانی به سمت سرپرست اداره امور قراردادهای مدیریت پشتیبانی، نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه

  • تاریخ انتشار : 1404/06/08 - 17:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 567
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتصاب فروغ یزدانی به سمت سرپرست اداره امور قراردادهای مدیریت پشتیبانی، نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه

دکتر وحید توانا مدیر پشتیبانی، نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی فروغ یزدانی را به سمت «سرپرست اداره امور قراردادهای این مدیریت» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران؛
متن حکم ابلاغ ایشان بدین شرح است:

 

همکار محترم سرکار خانم فروغ یزدانی

با سلام و احترام

با عنایت به تجربه تعهد و توانمندیهای ارزشمند، سرکار عالی بدینوسیله به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره امور قراردادها این مدیریت» منصوب میشوید امید است با اتکال به خداوند متعال بهره گیری از تخصص و تجارب خود و مشورت با همکاران در انجام وظایف محوله ذیل موفق و مؤید باشید:

 

  • تهیه و تنظیم قراردادهای یکسان بصورت فرمت استاندارد و اخذ تاییدیه های مالی و حقوقی از واحدهای مربوطه و جمع بندی به صورت مجموعه فرمت قراردادهای دانشگاه
  • بررسی و اعلام نظرات کارشناسی در خصوص قراردادهای ارسالی از واحدها و مطابقت قراردادهای پیشنهادی واحدها با موازین قانونی
  • تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها و استخراج و ارائه آمار در خصوص قراردادهای منعقده
  • برگزاری فرآیندهای مناقصه، مزایده و ترک تشریفات بر اساس قوانین، مقررات و آئین نامه و آموزش و اطلاع رسانی به واحدها و نظارت بر انجام کلیه مراحل و فرآیندهای مرتبط
  • بایگانی حفظ و حراست از اسناد و مدارک مرتبط
  • تشکیل جلسات کمیته فنی بازرگانی جهت ارزیابی فنی و کیفی مناقصه گران
  • تجزیه و تحلیل داده ها و تهیه برآورد جهت خدمات قابل واگذاری
  • برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز در حوزه امور قراردادها
  • ارائه گزارش ادواری در حوزه مربوطه و تجزیه و تحلیل فرایندها و ارائه راهکارهای اصلاحی
  • پیگیری مکانیزه سازی فرآیندهای اداره امور قراردادها به شکل الکترونیک
  • تدارک تدابیر لازم جهت شفاف سازی بهتر فرآیندها از طریق اطلاع رسانی عمومی مناقصه ها و مزایده ها
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی ابلاغی از سوی اینجانب

 

 

دکتر وحید توانا
مدیر پشتیبانی، نظارت و توسعه امور عمومی

 

«همچنین از زحمات سرکار خانم الهام جوپانی در طی تصدی این پست تشکر و قدردانی شد.»

  • کد خبر : 303829
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه