تسهیلات مرابحه خرد بانک صادرات- ویژه اعضای هیئت علمی

 | تاریخ ارسال: 1399/11/25 | 
بسمه تعالی

تسهیلات مرابحه خرد بانک صادرات ویژه اعضای هیئت علمی:
در راستای توسعه تسهیلات رفاهی اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه که در سنگر سلامت کشور مجاهدت می‌نمایند، به‌اطلاع می‌رساند؛ با توجه به پیگیری و تفاهم‌ انجام شده با بانک صادرات، تسهیلات مرابحه خرد ویژه اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر گرفته شده است که شرایط اعطای این تسهیلات در قالب جدول زیر می‌باشد.

 

مبلغ تسهیلات ویژه اعضای هیئت علمی نرخ سود گروه‌های مشمول       تعداد اقساط         مبلغ ماهیانه اقساط        شرایط وام گیرنده و ضامن    تعداد ضامن           
۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ۱۶درصد پزشکان، مدیران و اعضای هیئت‌علمی ۶۰ قسط
(۵ ساله)

۴۸/۶۳۶/۰۰۰ ریال
داشتن حداقل خالص حقوق دریافتی ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال یک ضامن
۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ۱۶درصد    پزشکان، مدیران و اعضای هیئت‌علمی    ۶۰ قسط
(۵ ساله)

۲۴/۳۱۸/۰۰۰ ریال
داشتن حداقل خالص حقوق دریافتی ۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال یک ضامن

مدارک مورد نیاز جهت متقاضی دریافت تسهیلات شامل:

۱-    تکمیل فرم افتتاح حساب برای متقاضی
۲-    تکمیل فرم‌ تسهیلات (۲۷ صفحه) که در سامانه بارگذاری شده است. (فرم‌های درخواست تسهیلات بانکی ، مرابحه و الحاقیه قرارداد مرابحه باید در دو نسخه تنظیم شوند و به هیچ عنوان در فرم ها تاریخ درج نشود).
۳-    تکمیل فرم پاکت پستی استعلام آدرس محل سکونت متقاضی (محل خاکستری)
۴-    اصل و کپی صفحه اول شناسنامه و توضیحات (درصورت داشتن)  متقاضی و ضامن (وام گیرنده دو سری کپی)
۵-    اصل و کپی پشت و روی کارت ملی جدید متقاضی و ضامن (درصورت داشتن کارت ملی قدیمی علاوه بر کپی پشت و روی آن، کپی کد رهگیری کارت جدید نیز ارائه شود) -(وام گیرنده دو سری کپی)
۶-    فیش حقوقی متقاضی و ضامن
۷-    گواهی کسر حقوق متقاضی و ضامن
۸-    اصل و کپی سند خانه یا اجاره نامه یا مبایعه نامه فقط برای وام گیرنده (اصل سند یا اجاره نامه فقط جهت ارائه به نماینده رفاهی واحد برای تطبیق با کپی نیاز است)
۹-     کپی قبض آب یا برق یا تلفن فقط برای وام گیرنده (کپی یکی از فیش‌ها کافی است)
۱۰-    ۲۰۰ هزار تومان پول نقد بابت افتتاح حساب برای متقاضی
۱۱-    تمام مدارک داخل پوشه مقوایی جهت تحویل به نماینده بانک صادرات آماده شود.
*** مهم:
۱-    در صورتی که وام گیرنده رسمی یا پیمانی باشد، یک ضامن رسمی یا پیمانی یا قراردادی یا بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی تهران کفایت می کند. (ضامن از سایر ارگان ها مورد قبول نمی باشد)
۲-    در صورتی که وام گیرنده قراردادی باشد، یک ضامن رسمی یا پیمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران کفایت می کند. و اگر بخواهد ضامن قراردادی داشته باشد، می‌بایست دو ضامن قراردادی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کسر حقوق به اندازه کل وام و سود آن برای هر ضامن ارائه دهد.
۳-    ضامن میتواند از بازنشسته های رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز باشد. (بازنشستگان سایر ارگان‌ها نمی‌توانند)
۴-    بیمه عمر تسهیلات، اختیاری می‌باشد لذا همکاران دقت کنند در صورت موافقت با بیمه می‌بایست فرم (بیمه عمر مانده بدهکار) قسمت "فرم موافقت با پوشش بیمه فوت تسهیلات گیرنده" و فرم پرسشنامه بیمه سرمد را پرکنند و در صورت عدم موافقت با پوشش بیمه قسمت پایین فرم بیمه "عدم فرم موافقت با پوشش بیمه فوت تسهیلات گیرنده" باید تکمیل و توسط متقاضی و ضامن/ضامنین امضا شود.
۵-    برای وام‌های یک میلیارد ریالی، حداقل دریافتی متقاضی و ضامن می‌بایست بیست و پنج میلیون ریال باشد.
۶-    متقاضی و ضامن نباید هیچگونه چک برگشتی یا مطالبات معوقه در شبکه بانکی داشته باشند.
۷-    استفاده از تسهیلات سپهر سلامت بانک صادرات فقط برای یک بار میسر می‌باشد، لذا همکارانی که قبلا از هر طریقی و به هر مبلغی، از این تسهیلات استفاده کرده‌اند دیگر قادر به استفاده از تسهیلات مرابحه بانک صادرات نمی‌باشند.
۸-    سند خانه یا اجاره‌نامه می بایست به اسم فرد متقاضی باشد ( اگر سند یا اجاره‌نامه به نام پدر ، مادر، برادر، خواهر باشد صفحه اول و دوم شناسنامه پدر یا مادر و اگر به نام همسر باشد کپی صفحه اول و دوم شناسنامه همسر نیز لازم است).
۹-    نامه کسر حقوق باید به مبلغ اصل و سود تسهیلات گرفته شود ( به عنوان مثال برای تسهیلات ۱میلیارد ریالی می‌بایست مبلغ کل وام ۱/۴۵۹/۰۸۰/۰۰۰ ریال درج شود و مبلغ هر قسط ۲۴/۳۱۸/۰۰۰ ریال می‌باشد)
۱۰-    بابت ارائه تسهیلات هیچ مبلغی داخل حساب متقاضی بلوکه نمی‌شود و تمام مبالغ افتتاح حساب و بیمه و قسط اول تسهیلات از اصل تسهیلات کسر شده و مابقی تسهیلات به حساب متقاضی واریز شده و قابل برداشت می‌باشد.
۱۱-    تمام کپی‌ها باید توسط نماینده رفاهی مهر، امضا و برابر اصل شود و همچنین تمام صفحات فرم‌های بارگذاری شده تسهیلات (به جز فرم خلاصه وضعیت بانکی متقاضی) نیز باید توسط نماینده رفاهی هر واحد مهر و امضا شود.

 

*****معرفی شدگان جهت تشکیل پرونده و دریافت وام به نمایندگان رفاهی محل خدمت خود مراجعه نمایند.



CAPTCHA