آمار سایت

  • کل کاربران ثبت شده : 32753
  • کاربران حاضر در پایگاه : 1
  • مهمانان حاضر در پایگاه : 139
  • بازدید دیروز : 12408
  • بازدید کل : 34591842

پرسش و پاسخ های متداول

 | تاریخ ارسال: 1398/9/23 | 

سؤالات متداول درخصوص ترفیع پایه

 
 

 

۱) فرم تایمکس افراد جهت ترفیع پایه به لحاظ بازه زمانی بر چه اساسی باید ارسال گردد ؟

بر اساس تاریخ ترفیع فرد

۲) آیا تعداد مرخصی ها و مأموریت ها در ماه­هایی که فرد شعاع به جای کارت زنی می باشد برای میانگین ساعات کارکرد محاسبه می­گردد ؟

خیر

۳) نحوه محسابه میانگین ساعات کارکرد در ماه­هایی که فرد هم شعاع به جای کارت زنی می باشد و هم تایمکس دارد چگونه می باشد ؟

میانگین ساعات کارکرد فقط در ماه­هایی که فرد تایمکس دارد محاسبه می­شود و میانگین گرفته می شود .

۴) پایه تشویقی خدمت تمام وقت جغرافیایی مربوط به دوران درمان هم می باشد ؟

خیر

* جهت اطلاع از چگونگی ثبت امتیازات در سامانه شعاع و سیپاد با حوزه معاونت آموزشی (خانم دهخدا : ۸۱۶۳۳۷۵۷ و خانم عباسی : ۸۱۶۳۳۷۱۷) تماس حاصل فرمائید.

* جهت اطلاع از ارسال نامه ترفیع پایه سالانه به مدیریت توسعه سازمان سرمایه انسانی دانشگاه از کارشناس امور هیأت علمی واحد محل خدمت خود پیگیری نمایئد.

* جهت اطلاع از حداقل میزان امتیازات در سیستم شعاع با حوزه معاونت آموزشی (خانم دهخدا : ۸۱۶۳۳۷۵۷) تماس حاصل فرمائید.

سؤالات متداول در خصوص فوق العاده کار با اشعه

 
 

 

۱) فرآیند برقراری فوق العاده کار با اشعه به چه صورت می باشد ؟

- ارسال مدارک و فرم های پرتوکاری از طریق فیزیک بهداشت محل خدمت به فیزیک بهداشت دانشگاه
- ارسال مدارک و نامه سازمان انرژی اتمی از فیزیک بهداشت دانشگاه به مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه
- مکاتبه و ارسال فرمHIS  از طرف مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه (اداره امور هیأت علمی) به واحد محل خدمت و اعلام نظر واحد مربوطه به مدیریت مذکور
- مکاتبه مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه (اداره امور هیأت علمی) با دانشکده مربوطه و استعلام نظر دانشکده
- وصول اعلام نظر دانشکده و تهیه حکم برقراری فوق العاده کار با اشعه توسط اداره امور هیأت علمی

۲) تاریخ اجرای برقراری فوق العاده کار با اشعه از چه تاریخی می باشد ؟

از تاریخ نامه سازمان انرژی اتمی برقرار می گردد .

سؤالات متداول درخصوص فوق العاده مدیریت

 
 


۱) اگر عضو هیات علمی چند سمت اجرائی مدیریتی داشته باشد ، فوق العاده مدیریت ایشان چگونه می باشد ؟

فوق العاده مدیریت برای عضو هیأت علمی با چندین سمت اجرائی، فقط بابت سمت اجرائی مدیریتی که بالاترین مبلغ به آن تعلق می گیرد ، برقرار می گردد.

۲) فوق العاده مدیریت جهت اعضای هیأت علمی  که سمت اجرائی در این دانشگاه و همزمان سمت اجرائی در وزارت متبوع داشته باشند به چه صورت است ؟ 

اگر از طرف وزارت متبوع فوق العاده مدیریت به عضو هیأت علمی پرداخت شود دیگر بابت سمت اجرایی ایشان در دانشگاه فوق العاده مدیریتی در نظر نمی گیرند و فوق العاده مدیریت عضو هیأت علمی در این دانشگاه قطع می­گردد.

سؤالات متداول اعضای محترم هیأت علمی مشمول تعهد خدمات قانونی

 
 


۱) جهت تمدید تعهدات مدت دار (شش ماهه، یک ساله و ... بر اساس نامه هیأت اجرایی جذب دانشگاه) چه اقدامی باید صورت پذیرد؟

فرد متقاضی می­بایست ۲ ماه قبل از اتمام مدت تعهدات درخواست خود را در سامانه ساجد sajed.tums.ac.ir ثبت و پیگیری نماید تا درخواستش به مدیر گروه مربوطه/ رئیس مرکز، رئیس دانشکده، معاونت آموزشی/ معاونت تحقیقات و فناوری، مدیریت توسعه و در نهایت به هیأت اجرایی جذب دانشگاه ارسال گردد.

۲) اعضایی که تعهداتشان روبه اتمام است و در فراخوان دانشگاه پذیرفته شده­اند جهت جلوگیری از ایجاد فاصله خدمتی چگونه می­توانند تعهداتشان را تمدید نمایند؟

 فرد متقاضی می­بایست ۲ ماه قبل از اتمام تعهدات درخواست خود را به واحد محل خدمت ارائه نمایند و واحد در صورت نیاز به خدمات ایشان با دانشکده/ معاونت تحقیقات و فناوری مکاتبه می­نماید و اداره امور هیأت علمی دانشگاه پس از وصول نامه موافقت دانشکده مربوطه/ معاونت تحقیقات و فناوری گزارشی روی نامه تهیه نموده و جهت مکاتبه با وزارت متبوع به هیأت اجرایی جذب دانشگاه ارسال می­نماید.

۳) تعهدات اعضای هیأت علمی حداکثر چندبار می تواند تمدید شود؟

 تمدید تعهدات از طرف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی حداکثر در سه نوبت و هر نوبت به میزان ۶ ماه می باشد و در پایان ۶ ماهه سوم باید تکلیف فرد از نظر نوع استخدام (پیمانی، رسمی و قراردادی) و یا قطع ارتباط مشخص شود.

۴) آیا تمدید تعهدات برای کارکنان غیر هیأت علمی مشمول تعهدات مأمور در کادر هیأت علمی امکان­پذیر می­باشد؟

برای اعضای محترم مأمور در کادر هیأت علمی تمدید تعهدات انجام نمی شود و این دسته از اعضا بلافاصله بعد از اتمام تعهداتشان به وضعیت کارمندی بازخواهند گشت، مگر اینکه در فراخوان اعضای هیأت علمی شرکت کرده و پذیرفته شوند و کارهای مربوط به استخدام پیمانی ایشان در جریان باشد که در این صورت پس از تعهدات به استخدام  پیمانی هیأت علمی در می آیند.

سؤالات متداول اعضای محترم هیأت علمی پیمانی

 
 


۱) عضو هیأت علمی جهت تمدید قرارداد پیمانی می­بایست چه اقدامی انجام دهد؟

فرد متقاضی می­بایست ۲ ماه قبل از اتمام مدت قرارداد درخواست تمدید قرارداد پیمانی خود را در سامانه ساجد sajed.tums.ac.ir ثبت و پیگیری نماید تا درخواستش به مدیر گروه مربوطه/ رئیس مرکز، رئیس دانشکده، معاونت آموزشی/ معاونت تحقیقات و فناوری، مدیریت توسعه و در نهایت به هیأت اجرایی جذب دانشگاه ارسال گردد.

۲) مدت زمان توقف در وضعیت استخدامی پیمانی چند سال می­باشد ؟

اعضاء برای تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی ابتدا باید به مرتبه علمی دانشیاری ارتقاء مرتبه پیدا کنند سپس درخواست تبدیل وضعیت را در سامانه ساجد ثبت و طبق روال ساجد پیگیری نمایند.

سؤالات متداول در خصوص تبدیل وضعیت

 
 


۱) تبدیل وضعیت از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی چه مدت طول می کشد؟

 حداقل زمان توقف در استخدام رسمی آزمایشی ۳ سال می­باشد و عضو می­بایست جهت تغییر وضعیت به رسمی قطعی ۳ پایه سالانه را اخذ کرده باشد.

۲) عضو هیأت علمی چه زمانی می­تواند درخواست تغییر صندوق بدهد ؟

پس از موافقت هیأت اجرایی جذب دانشگاه با درخواست تبدیل وضعیت فرد از پیمانی به رسمی آزمایشی عضو هیأت علمی می­تواند صندوق بازنشستگی خود را تعیین نماید. شایان ذکر می­باشد هر فرد در طول دوران خدمت خود تنها یک بار می­تواند صندوق بازنشستگی خود تعیین نماید و صندوق تعیین شده به هیچ عنوان قابل تغییر دادن نمی­باشد.

* تبدیل وضعیت به رسمی­آزمایشی مستلزم ارتقاء عضو هیأت علمی به مرتبه دانشیاری می­باشد.

* جهت اطلاع از شرایط ارتقاء مرتبه علمی با حوزه معاونت آموزشی (آقای حبیبی : ۸۱۶۳۳۷۵۵) تماس حاصل فرمائید. 

سؤالات متداول درخصوص نقل و انتقالات

 
 


۱) انتقال به کادر هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران چه شرایطی دارد ؟

انتقال اعضای هیأت علمی به دانشگاه علوم پزشکی تهران در صورت نیاز دانشگاه و موافقت هیأت اجرایی جذب صرفاً در مرتبه علمی دانشیار و یا استاد و با حداکثر ۵۰ سال سن و در صورت رسمی قطعی امکان­پذیر خواهد بود .

سؤالات متداول در خصوص مأموریت­های آموزشی

 
 



۱) عضو هیأت علمی جهت استفاده از مأموریت آموزشی می­بایست چند سال سابقه داشته باشد ؟

شرط لازم برای اعضای هیأت علمی جهت استفاده از مأموریت آموزشی داشتن حداقل ۳ سال سابقه مفید (بدون احتساب فاصله خدمتی، مرخصی بدون حقوق و ...) در دانشگاه می­باشد.

۲) آیا اعضای هیأت علمی مشمول تعهد خدمات قانونی در حین انجام تعهدات می­توانند ادامه تحصیل دهند ؟

اعضای هیأت علمی مشمول تعهد خدمات قانونی در صورت تمایل به ادامه تحصیل می­بایست درخواست توقف تعهدات بدهند و ارتباط ایشان با دانشگاه قطع می­گردد.

۳) اعضای هیأت علمی دانشگاه چگونه می­توانند از مأموریت آموزشی و فرصت مطالعاتی استفاده نمایند ؟

اعضای هیأت علمی دانشگاه در صورت داشتن شرایط لازم جهت مأموریت آموزشی و فرصت مطالعاتی می­بایست موافقت مدیر گروه, واحد محل خدمت، دانشکده و معاونت مربوطه و شورای بورس معاونت بین­الملل دانشگاه را اخذ نموده و پس از ارائه تعهدات لازم می­توانند از مأموریت آموزشی استفاده نمایند.  
 

دفعات مشاهده: 4495 بار   |   دفعات چاپ: 2080 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA