بخش هاي اصلي

آمار سایت

  • کل کاربران ثبت شده : 28442
  • کاربران حاضر در پایگاه : 0
  • مهمانان حاضر در پایگاه : 37
  • بازدید دیروز : 10738
  • بازدید کل : 15344735

برگزاری جلسه ساماندهی و بهینه سازی کمی و کیفی فرآیند خرید کالا و خدمات در ستاد مرکزی توسط مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۱۲ | 

با توجه به رویکرد مدیریت هزینه و خرید تجمیعی اقلام پرمصرف در واحدها جلسه‌ای با حضور کارپردازان و انبارداران کلیه واحدها(بیمارستانها، دانشکده ها و معاونتها ) در تاریخ 10 تیر ماه در ستاد مرکزی دانشگاه با اهداف ذیل برگزار گردید. 

1)کاهش ریسک نوسانات بازار کالا
2)افزایش قدرت نظارتی
3)سهولت دسترسی به تامین کنندگان
4)افزایش کنترل داخلی جهت کاهش هزینه ها
5)سیاستگذاری و نظارت متمرکز جهت خرید کالاهای پر مصرف (بجز دارو ، لوازم مصرفی پزشکی و تجهیزات)
6)جلوگیری از خرید کالای بیش ازحد مورد نیاز

7)رعایت نقطه سفارش خرید و تعیین حداقل و حداکثر موجودی انبار
8)خرید کلیه اقلام در سقف تفاهم‌نامه عملیات هر واحد  


در این جلسه در خصوص خرید 6 قلم کالای پرمصرف در قالب مناقصه، بحث و بررسی صورت گرفت.
دفعات مشاهده: 262 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر