راه اندازی میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی تهران

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۲۰ | 
       
میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران در طبقه همکف ستاد مرکزی راه‌اندازی شد.
 
به گزارش روابط عمومی مدیریت تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی، میز خدمت دانشگاه به استناد بخشنامه شماره 24452 مورخ 1397/3/1 ریاست جمهوری و به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب‌رجوع، با دستور دکتر کریمی، رئیس دانشگاه و پس از ابلاغ دکتر بیگلر معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، از روز دوشنبه 11 تیرماه ۱۳۹۷ در طبقه همکف ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت مدیریت تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی راه‌اندازی شد.

اهداف این میز خدمت به شرح زیر است:

1- ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط
2- دریافت مدارک مراجعان
3- انجام امور و درخواست‌های متقاضیان در اسرع وقت و در صورت لزوم اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمات نهایی به مراجعان
4- دریافت نتایج اقدامات انجام‌شده از واحدهای ذی‌ربط و اعلام آن به مراجعان، هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری پس از انجام هماهنگی با واحدهای اقدام کننده
5- جلب رضایت مشتری
6- دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات
7- تسهیل و تسریع در انجام امور
8- جلوگیری از سردرگمی مراجعان
9- جلوگیری از ازدحام مراجعین
 
برای دریافت لینک خبر در سایت روابط عمومی دانشگاه اینجا را کلیک کنید.


کد امنیتی را در کادر بنویسید    
دفعات مشاهده: 78 بار   |   دفعات چاپ: 2 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر