شرح وظایف

شرح وظایف اداره رفاه و تعاون

AWT IMAGE

  1. پیش بینی احتیاجات پرسنلی و اولویت های رفاهی آنان و اقدام در مورد تامین نیازهای مربوطه؛
  2. انجام کلیه امور مربوط به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان و اموال کارکنان دانشگاه؛
  3. انجام امور مربوط به ثبت نام اینترنتی، حذف و اضافه بیمه شدگان بیمه درمان تکمیلی کلیه کارکنان دانشگاه؛
  4. انجام امور مربوط به تجمیع بیمه های اموال دانشگاه و صدور بیمه نامه های آتش سوزی و مسئولیت ستاد مرکزی و کلیه واحدهای تابعه و صدور بیمه نامه های ثالث و بدنه وسایل نقلیه دولتی؛ 
  5. انعقاد قراردادهای رفاهی با سایر ارگان ها، سازمان ها و دانشگاه ها جهت اشتراک تسهیلات رفاهی؛
  6. برنامه ریزی و انجام امور مربوط به توسعه تسهیلات اقامتی دانشگاه و تجهیز و بازسازی اماکن اقامتی موجود؛
  7. سهمیه بندی و ثبت نام متقاضیان به منظور استفاده از اماکن اقامتی دانشگاه در مشهد، رامسر و کیش؛
  8. معرفی کارکنان متقاضی استفاده از مهمانسراهای دانشگاه های علوم پزشکی سایر شهرهای کشور؛
  9. برگزاری تور های سیاحتی-زیارتی یکروزه؛  
  10. سهمیه بندی و انجام مکاتبات مربوط به پرداخت تسهیلات نقدی (تسهیلات نقدی خرید خودرو، خرید کالا و قرض الحسنه) کارکنان دانشگاه؛
  11. انجام مکاتبات مربوط به پرداخت تسهیلات نقدی مسکن به پرسنل هیئت علمی دانشگاه؛
  12. انجام نظرسنجی های مختلف از خدمات رفاهی ارائه شده به منظور بهبود و توسعه این خدمات؛
  13. انجام مکاتبات مربوط به برقراری کمک هزینه عائله مندی و اولاد کارکنان مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی؛
  14. انجام مکاتبات مربوط به پرداخت کمک هزینه فوت و ازدواج کارکنان ستاد و کلیه اعضای هیئت علمی دانشگاه؛
  15. انجام مکاتبات مربوط به پرداخت جوایز شاگردان ممتاز پرسنل ستاد مرکزی دانشگاه؛

دفعات مشاهده: 7800 بار   |   دفعات چاپ: 245 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



کد امنیتی را در کادر بنویسید