بخش هاي اصلي

آمار سایت

  • کل کاربران ثبت شده : 28920
  • کاربران حاضر در پایگاه : 0
  • مهمانان حاضر در پایگاه : 14
  • بازدید دیروز : 6100
  • بازدید کل : 18280596

نحوه تنظیم سند تعهد محضری برای پذیرفته شدگان دوره دستیاری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۵/۲۶ | 
قابل توجه پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی تهران

با توجه به راه اندازی میز خدمت الکترونیک مدیریت امور حقوقی دانشگاه، کلیه مراحل تایید مدارک ضامنین توسط کارشناسان امور حقوقی صرفا از طریق میز خدمت فوق انجام خواهد شد. لذا از هرگونه تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری جدا خودداری فرمایید.

1-جهت مشاهده راهنمای استفاده از میز خدمت الکترونیک مدیریت امور حقوقی اینجا را کلیک نمایید.

2- جهت مشاهده نحوه بارگذاری مدارک ضامنین و یا درخواست معرفی به دانشگاه علوم پزشکی دیگر شهرستانها اینجا را کلیک نمایید.

3-جهت دریافت فرم مربوط به بند 2 اینجا را کلیک نمایید.




شرایط مربوط به نحوه تنظیم سند تعهد و شرایط مربوط به ضامنین

1-استفاده از فرم سند تعهد مربوطه با توجه به سهمیه داوطلب که در سایت معاونت آموزشی درج شده است.
2-حسب بخشنامه شماره 107/2096/د مورخ 98/04/26 معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت شرایط ضامنین بدین شرح می باشد:
تودیع سند تعهد محضری مطابق فرمت ابلاغی به ضمانت دو نفر کارمند رسمی یا پیمانی شاغل در دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و کارکنان قرارداد کار معین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی. (با حداکثر 20 سال سابقه)

تبصره: بدیهی است بنا به مقررات جاری به هیج وجه امکان تغییر تعداد و تبدیل نوع استخدامی ضامنین وجود نداشته و از مراجعه حضوری به معاونت آموزشی و مدیریت امور حقوقی در این خصوص جدا خودداری فرمایید.
4-تضمین تعهد بوسیله کارکنان رسمی موسسات، نهادها و سازمانهای عمومی غیر دولتی موضوع قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی بلا اشکال است. موضوع بخشنامه شماره 2913/107/د مورخ 19/07/95.
5-حسب مفاد ماده 96 قانون اجرای احکام مدنی و براساس بخش نامه شماره  2913/107/د مورخ 19/7/95 تضمین تعهد توسط افراد بازنشسته به هیج وجه میسر نمی باشد.
6- پذیرفته شدگان سهمیه بومی می بایست در سند تعهد نام دانشگاه محل انجام تعهد و شهر محل انجام تعهد خود را قید نمایند.
7- ضمناً کلیه پذیرفته شدگان می بایست با در دست داشتن فرم سند تعهد به دفتر اسناد رسمی مراجعه نموده و متن سند تعهد در سر برگهای رسمی دفترخانه تایپ شود حضور ضامنین با احکام کارگزینی به همراه فیش حقوقی جهت امضاء سند در دفتر خانه الزامی است. (همراه داشتن کپی کارت ملی و شناسنامه دانشجو و ضامنین برای حضور در دفترخانه الزامی است.)
8- پذیرفته شدگان محترم که ضامنین ایشان در شهرستان می باشد از اخذ وکالت از ضامنین خودداری و صرفا نسبت به تنظیم سند تعهد در دفاتر اسناد رسمی شهرستان مربوطه با حضور ضامنین اقدام نمایند. بدیهی است این دانشگاه از پذیرفتن سند وکالت به منظور تنظیم سند تعهد در تهران معذور می باشد.

تبصره: با عنایت به حجم بالای پذیرفته شدگان، افرادی که می خواهند در دفتر خانه های اسناد رسمی شهر تهران اقدام به تنظیم سند تعهد محضری نمایند پیشنهاد می گردد در دفتر خانه های شماره 929 به آدرس خیابان انقلاب خیابان کارگر شمالی نرسیده به بلوار کشاورز مجتمع سامان واحد 206 با سردفتری خانم شیلا فرزان و دفترخانه 1107 به آدرس خیابان کارگر شمالی خیابان فرصت نبش کوچه پیرنیا پلاک 18 واحد 3 با سردفتر آقای اسماعیل محمدی مراجعه نمایند.
9
-پس از تنظیم سند تعهد، کلیه اوراق مربوطه به همراه مدارک مربوط به ضامنین ( احکام کارگزینی مهر شده توسط کارگزینی سازمان مربوطه به همراه فیش حقوقی ضامنین در سال جاری) باید توسط پذیرفته شده در سامانه معرفی شده توسط معاونت آموزشی دانشگاه بارگذاری شود.
10-اوراق مربوط پس از بارگذاری توسط کارشناسان حقوقی مورد بررسی قرار می گیرد و درصورت اعلام نقص، نقص اعلامی توسط متعهد در اسرع وقت صرفا از طریق سامانه رفع گردد.
11- ضمن تبریک به پذیرفته شدگان محترم اعلام می دارد که با عنایت به مطالب مندرج در این راهنما حتی الامکان از مراجعه حضوری به مدیریت امور حقوقی دانشگاه خود داری فرمایند . در صورت لزوم با شماره های زیر از ساعت 11 الی 14 تماس های حاصل فرمایید.
دفتر مدیریت امور حقوقی:
66419839-81633364
میز خدمت مدیریت امور حقوقی:
81633253

شرایط مربوط به نحوه تنظیم سند وثیقه ملکی

1-ملک می بایست ساختمان مسکونی باشد و مغازه و زمین پذیرفته نیست.
2-ملک باید آزاد باشد و نباید در رهن هیچ شخص حقیقی و حقوقی باشد.
3-پس از رویت اصل سند توسط کارشناس حقوقی، در صورت احراز شرایط، موضوع از طریق مدیریت امور حقوقی به کارشناس رسمی دادگستری به منظور قیمت گذاری ارسال می گردد.
4-پس از ارسال نظریه کارشناس رسمی دادگستری به مدیریت امور حقوقی در صورت تایید مبلغ، موضوع به دفترخانه اسناد رسمی جهت انجام مراحل ثبتی ارسال می گردد.
5-انجام مراحل اقداماتی در دفتر اسناد رسمی (اخذ استعلام از دارایی و مفاصاحساب شهرداری) توسط متعهد.
6-بعد از اقدامات مرحله قبل، ضمن هماهنگی با کارشناس حقوقی، متعهد (با فرم تعهد مربوطه که از سایت معاون آموزشی دانشگاه دریافت شده است) به همراه نماینده حقوقی دانشگاه به دفتر اسناد رسمی جهت ثبت وثیقه ملکی مراجعه می نمایند.
7-در آخر پس از ثبت، دانشجو می بایست نسبت به بارگذاری تصاویرسند وثیقه ملکی، نظریه کارشناس رسمی دادگستری، شناسنامه و کارت ملی مالک ملک در سایت مربوط به ثبت نام اقدام نماید.


سند تعهد دستیاران رشته های تخصصی


سند تعهد مربوط به مستخدمین ( هیات علمی و غیر هیات علمی )


CAPTCHA code
دفعات مشاهده: 2371 بار   |   دفعات چاپ: 17 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر